İLETİŞİM BİLGİLERİ

E-posta: info@pixeler.com.tr

Hizmetlerimiz

E-TİCARET ÇÖZÜMLERİ

Günümüzün hızlı gelişen dijital dünyasında başarılı bir e-ticaret işletmesi kurmak ve yönetmek, strateji ve uzmanlık gerektiren bir süreçtir. Biz, bu alandaki deneyimimizle size kapsamlı ve etkili e-ticaret çözümleri sunuyoruz.

E-ticaret Danışmanlığı: İşletmenizin dijital dünyada başarılı olabilmesi için size özel stratejiler geliştiriyoruz. E-ticaret sürecinizin her aşamasında size rehberlik ederek, hedeflerinize ulaşmanız için gereken bilgi ve destek sağlıyoruz.

İdeasoft Site Kurulum Hizmeti: İdeasoft’un sunduğu modern ve işlevsel platformları kullanarak, işletmenize özel e-ticaret sitenizi kuruyoruz. Kullanıcı dostu tasarımlar ve etkili yönetim araçları ile sitenizin performansını artırıyoruz.

Pazaryeri Mağaza Yönetimi: Trendyol, Hepsiburada, N11 gibi popüler pazaryerlerinde mağazanızın yönetimini üstleniyoruz. Ürün listeleme, sipariş yönetimi ve müşteri ilişkileri gibi konularda profesyonel destek sunarak, satışlarınızı maksimuma çıkarmayı hedefliyoruz.

E-ticaret alanında rekabet avantajı elde etmek ve online başarıyı yakalamak için bizimle iletişime geçin. Size özel çözümlerimizle e-ticaret dünyasında sağlam bir adım atın!

WEB  HİZMETLERİ

Dijital dünyada etkili bir çevrimiçi varlık oluşturmak, başarılı bir iş stratejisinin ayrılmaz bir parçasıdır. Size, işinizin gereksinimlerine uygun profesyonel web hizmetleri sunarak, çevrimiçi hedeflerinizi gerçekleştirmenize yardımcı oluyoruz.

Kurumsal Web Sitesi: Şirketinizin profesyonel imajını ve marka değerini yansıtan, modern ve kullanıcı dostu kurumsal web siteleri tasarlıyoruz. Şirket bilgilerinizden hizmetlerinize kadar her ayrıntıyı en iyi şekilde sunarak, ziyaretçilerinize güvenilir ve etkili bir deneyim sunuyoruz.

E-Ticaret Sitesi: Online satış yapmayı hedefleyen işletmeler için kapsamlı e-ticaret çözümleri sağlıyoruz. Ürünlerinizi kolayca sergileyebileceğiniz, güvenli ödeme sistemleri ve kullanıcı dostu arayüzler ile dolu e-ticaret siteleri geliştiriyoruz. Satışlarınızı artırmak ve müşteri memnuniyetini sağlamak için etkili çözümler sunuyoruz.

Özel Yazılım Geliştirme: İşletmenizin özel ihtiyaçlarına uygun, tamamen sizin için tasarlanmış yazılım çözümleri sunuyoruz. İster özel bir web uygulaması, ister entegre bir yönetim sistemi olsun, iş süreçlerinizi optimize eden ve rekabet avantajı sağlayan özel yazılımlar geliştiriyoruz.

Web hizmetlerinde kalite ve işlevselliği ön planda tutarak, işletmenizin dijital varlığını güçlendirmek için bizimle iletişime geçin. Size özel çözümlerimizle çevrimiçi başarınızı artırın!

GRAFİK TASARIM HİZMETLERİ

Görsel iletişimin gücünden yararlanarak markanızı etkili bir şekilde tanıtmak ve hedef kitlenizle güçlü bir bağ kurmak için kapsamlı grafik tasarım hizmetleri sunuyoruz. Yaratıcı ve profesyonel tasarımlarımızla markanızın görsel kimliğini güçlendiriyoruz.

Arayüz Tasarımı: Kullanıcı deneyimini ön planda tutarak, web siteleri, mobil uygulamalar ve diğer dijital platformlar için estetik ve işlevsel arayüzler tasarlıyoruz. Modern tasarım trendlerine uygun, kullanıcı dostu ve etkili arayüzlerle dijital varlığınızı güçlendiriyoruz.

Kurumsal Kimlik: Markanızın benzersizliğini ve profesyonelliğini yansıtan, tutarlı ve çekici kurumsal kimlikler oluşturuyoruz. Logo tasarımı, renk paletleri, tipografi ve diğer görsel unsurlarla markanızın tanınabilirliğini artırıyoruz.

Banner / Slider: Web siteniz, sosyal medya hesaplarınız veya dijital reklamlarınız için göz alıcı banner ve slider tasarımları hazırlıyoruz. Etkili görsel iletişim araçları ile dikkat çekici ve akılda kalıcı tasarımlar sunarak, marka mesajınızı doğru kitleye ulaştırıyoruz.

Grafik tasarımında estetik ve işlevselliği bir araya getirerek, markanızın görsel kimliğini en üst seviyeye çıkarmak için bizimle iletişime geçin. Yaratıcı çözümlerimizle markanızı öne çıkarın!

DİJİTAL REKLAM YÖNETİMİ

İnternetin sunduğu geniş kitlelere etkili bir şekilde ulaşmak ve hedeflerinize ulaşmak için stratejik dijital reklam yönetimi hizmetleri sunuyoruz. Reklam kampanyalarınızı optimize ederek, markanızın çevrimiçi görünürlüğünü artırıyor ve yatırım getirilerinizi maksimize ediyoruz.

Google Ads Reklam Yönetimi: Google Ads platformunda hedeflerinize uygun stratejik reklam kampanyaları oluşturuyoruz. Anahtar kelime araştırması, kampanya ayarları ve performans analizleri ile reklamlarınızın doğru kitleye ulaşmasını ve etkili sonuçlar elde etmesini sağlıyoruz.

Meta Reklam Yönetimi: Facebook ve Instagram gibi Meta platformlarında etkili reklam stratejileri geliştiriyoruz. Hedefleme, içerik oluşturma ve kampanya optimizasyonu ile markanızın sosyal medyada görünürlüğünü artırarak, potansiyel müşterilere ulaşmanıza yardımcı oluyoruz.

Meta Business ve Google Ads Kurulumu: Meta Business ve Google Ads hesaplarınızı profesyonel bir şekilde kuruyoruz. Bu platformların sunduğu araçlar ve özellikler ile reklam kampanyalarınızı yönetmenizi kolaylaştırıyor ve performansınızı artıracak stratejik çözümler sunuyoruz.

Dijital reklam yönetiminde uzman ekibimizle, reklam kampanyalarınızın etkinliğini artırmak ve hedeflerinize ulaşmak için bizimle iletişime geçin. Stratejik ve veri odaklı yaklaşımlarımızla çevrimiçi başarınızı destekleyin!

SEO DANIŞMANLIĞI

İnternet üzerinde görünürlüğünüzü artırmak ve organik trafik elde etmek için kapsamlı SEO danışmanlığı hizmetleri sunuyoruz. SEO stratejilerimizle web sitenizin arama motorları tarafından daha iyi anlaşılmasını ve sıralamalarda daha yüksek pozisyonlarda yer almasını sağlıyoruz.

Temel SEO Yapılandırmaları: Web sitenizin SEO performansını artırmak için gerekli temel yapılandırmaları gerçekleştiriyoruz. Sayfa başlıkları, meta açıklamalar, URL yapıları ve site haritaları gibi temel unsurları optimize ederek, arama motorlarının sitenizi daha iyi taramasını sağlıyoruz.

İç SEO Stratejileri: İç SEO stratejileri ile web sitenizin içeriğini arama motorları için optimize ediyoruz. Anahtar kelime araştırması, içerik düzenleme, iç linkleme ve kullanıcı deneyimini iyileştirme gibi tekniklerle, sitenizin arama motorlarındaki sıralamasını artırıyoruz.

Dış SEO Stratejileri: Dış SEO stratejileri kapsamında, web sitenizin otoritesini ve güvenilirliğini artırmak için bağlantı inşası (link building), sosyal medya etkileşimi ve diğer dış kaynaklı faktörlerle etkili bir şekilde çalışıyoruz. Kaliteli geri bağlantılar ve etkili bir dış SEO stratejisi ile arama motorlarında daha yüksek sıralamalara ulaşmanızı sağlıyoruz.

SEO danışmanlığı hizmetlerimizle, web sitenizin arama motoru performansını en üst seviyeye çıkarmak için bizimle iletişime geçin. Stratejik ve veri odaklı yaklaşımlarımızla çevrimiçi görünürlüğünüzü güçlendirin!

Pixeler - İdeaSoft

Pixeler  olarak , Türkiye'nin lider e-ticaret altyapısı IdeaSoft ile gerçekleştirdiğimiz premium ortaklık kapsamında siz değerli müşterilerimize en iyi e-ticaret çözümlerini sunuyoruz. IdeaSoft'un sunduğu çeşitli e-ticaret paketleri ve hizmetleri ile işletmenizin dijital dünyada başarılı olmasına katkı sağlıyoruz.

E-ticaret Paketleri

Akıllı e-ticaret paketleri ile işletmenizin ihtiyaçlarına en uygun çözümleri bulabilirsiniz. Kullanıcı dostu ara yüzü, güçlü altyapısı ve gelişmiş özellikleri sayesinde e-ticaret sitenizi kolaylıkla yönetebilir, müşteri memnuniyetini artırabilirsiniz.

E-İhracat Paketleri

Yurt dışına açılmayı planlayan işletmeler için  e-ihracat paketleri mükemmel bir seçenektir. Farklı dillere ve para birimlerine uyum sağlayan bu paketler, global pazarda rekabet edebilmeniz için gerekli tüm araçları sunar.

Pazaryeri ve Muhasebe Entegrasyonları

Pazaryeri ve muhasebe entegrasyonları ile tüm satışlarınızı ve finansal işlemlerinizi tek bir platform üzerinden kolayca yönetebilirsiniz. Bu entegrasyonlar sayesinde operasyonel verimliliğinizi artırarak, zamandan ve maliyetten tasarruf edebilirsiniz.

Pixeler  olarak, IdeaSoft ile gerçekleştirdiğimiz bu güçlü ortaklık sayesinde sizlere en iyi hizmeti sunmayı hedefliyoruz. E-ticaret ve e-ihracat konusundaki ihtiyaçlarınıza en uygun çözümleri bulmak için bizimle iletişime geçebilir, işletmenizi bir adım öne taşıyabilirsiniz.

IdeaSoft® | Akıllı E-Ticaret paketleri ile hazırlanmıştır.